fredag 14 februari 2014

Pu(ff)ss!

vid tangenterna: Jessica kl. 16:31
Jag har typ spammat ut den där bilden på Puff till min familj idag, men jag tycker att han ser så gullig ut där bakom rosorna. RAR är ordet jag känner måste dammas av och appliceras. Rar är han. Kindnypar-rar.

Jag lunchade med Sofia och Matilda idag och jag är en sådan jäkla drummel alltså. Jag satte ett quinoa-korn i halsen så att jag hostade (förstås), grinade och svettades. Hemskt. Jag är en sådan klant. Och jag kunde inte sluta heller! Det förbannade kornet vägrade glida ner liksom. Jag fick "gå-precis-på-gränsen-till-att-springa" till toaletterna till slut. Suck.
Tur att det var med le ladies åtminstone och inte med jobbet eller något, haha. But still: VARFÖR ska det alltid vara jag som beter mig som en ograciös idiot? Jag ger INTE något alla hjärtans-kort till mig själv idag, that's one thing for sure.

Nu kommer dock min prins hem om en stund, så jag ska börja förbereda maten. Ha BÄSTA fredagskvällen nu, vare sig ni firar Alla hjärtans dag eller ej. Fredag är fredag är fredag!

2 kommentarer :

Jessika sa...

Hej Jessica!
Har kikat in på din blogg sedan jag fann din julblogg i november, and now I'm hooked!
Jättemysig, lättsam och ibland djupare ämnen. PERFEKT! Dessutom lindrar du min katt-abstinens då jag flyttat ihop med allergiker... :( Utöver det har du sjukt snygg design!
Ville bara ge dig en hint om att din blogg uppskattas, känns liksom snålt att få så mkt av dig och inte ge nåt tillbaka (även om denna kommentar är i minsta laget).
Kram på dig / Jessika

Jessica on 16 februari 2014 kl. 11:29 sa...

TACK! Hur fin är inte du? Din kommentar gjorde min regniga söndag betydligt bättre. ♥ STOR KRAM till dig!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos