tisdag 4 februari 2014

Säg hej till Tig!

vid tangenterna: Jessica kl. 16:00
Det här är Tig!
Han är ett litet gosedjur som jag fick på posten någon gång i mitten av december och som gör mig väldigt glad. Dels så är han ju en katt. Can't argue with that, liksom. Allt kattlikt vinner min kärlek. Men mest så är det för att varje gång jag ser på honom så blir jag påmind om julklappen jag gav mig själv: Att bli tigerfadder, något jag tänkt på i flera år men inte fått tummen ur och blivit förrän nu.
Jag vill att Lilly, Jolene och vår(t/a) framtida barn ska få växa upp i en värld där tigrar finns och inte är något mystiskt, försvunnet djur á dronten och mytomspunna som enhörningar.

Och så får vi förstås inte glömma att han är döpt efter en av de mest storhjärtade karaktärerna i SoA, which makes him even more awesome.♥

HÄR kan du också bli tigerfadder, om du vill! :)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos