onsdag 5 september 2012

T-sticks och hälsosamma tepåsar

vid tangenterna: Jessica kl. 14:45



Nu när jag pluggar hemma så dricker jag om möjligt ännu mer te än tidigare men ibland vill jag bara att det ska gå fort och smidigare än när jag gör med te-bryggaren. Det är ju garanterat godare att göra med den, men tepåsar är onekligen snabbare. Så utöver mina detox-teer från Pukka så plockade jag på mig T-sticks med olika fruktsmaker från Royal och Yogi Tea´s Classic när jag var på Kvantum idag.
 Yogi Tea hade jag en period när jag var helt tokig i när jag fortfarande bodde hemma, sedan tröttnade jag lite (som så ofta, eftersom jag verkligen kan nöta på grejer jag gillar) och nu var det läääängesen senast. Nu är jag sugen igen! Haha. ☺

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos