lördag 22 september 2012

Regna - pausa - regna - pausa.

vid tangenterna: Jessica kl. 15:23
Hittade min blommiga 80-talströja
uppe i ett av överskåpen i garderoben.
Hade nästan glömt bort den! Min finaste! :D

Inget bloggande igår - då måste jag tröstblogga lite idag som kompensation ju. ☺ Gårdagen flög iväg med först java-plugg på förmiddagen, sedan möta upp min fina fina fiiiina wimmie som är hemma på en snabbvisit från Småland och därefter besök här hemma på e.m av Jenny och de små smulorna (Jenny får vara kakan då). På kvällen hade jag och prinsen fredagsmys till Men in Black 3. Den var rolig! Lagom en fredagskväll. Sedan låg jag på soffan och somnade till Cougar Town-avsnitt, gick och lade mig och låg och läste Hungerspelen utan att kunna lägga ifrån mig boken fram till midnatt. Nu är jag på andra boken och det är ju så spännande hela tiden att jag DÖR. Typ. Är väldigt glad att mina systrar introducerade mig för hela grejen, även om jag tyckte filmen verkade svintöntig första gången jag såg trailern.  MEN jag har ändrat uppfattning! Ska nog tvinga Tobbe att se filmen med mig framöver... Trots att jag hade Julia som förklarade och lade ut texten lite om de detaljer som filmen missar när vi såg den så känns det som jag kommer uppskatta den mer nu när jag läst boken...?

Idag har vi bjudit hem mutti på middag, hon ska skämmas bort lite med svampstuvning och annat gott. :)
Hon och Tobbe får kycklingfiléer och jag quorn och jag har gjort en marinad som jag tror är grym:D
Hoppas det iaf. Ehum.

 

2 kommentarer :

Elin on 23 september 2012 kl. 22:10 sa...

Vad fin du är i håret :)

Jessica on 23 september 2012 kl. 22:16 sa...

Tack!=)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos