lördag 8 september 2012

Myslördag!!

vid tangenterna: Jessica kl. 17:17
Hej!
Har jag nämnt någon gång att jag älskar höstlördagar?☺ Hehe... Well, I dooooo. Eftersom jag hade vinkväll med the usual suspects (Natha, Simsim, Khöler och Jockis) igår så var jag lite tröttare än vanligt idag, så vi sov till tio. Det är vår version av att vara WILD & CRAZY. Hahah.
Vi lämnade bilen hemma och promenerade bort till Sjötelegrafen, käkade lunch på Waynes, petade på phoneys på Expert (jag har lite interminnesrelaterade problem med min älskling som börjar ställa till problem, nu har jag gjort en återställning av hela skiten för att frigöra lite minne så vi får se hur den sköter sig framöver) och handlade på Coop. Naturgodis till ikväll och TACOGREJER. Mmmhmmm. Det ska bli TCOFEST här liksom. Jääääh.
Och det ska vi ta tag i NU, så adios amigos!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos