tisdag 4 september 2012

Fint på bordet.

vid tangenterna: Jessica kl. 13:51
Jag lade på en duk på bordet idag, jag minns faktiskt inte senast jag hade en stor duk framme - är uppriktigt sagt väldigt osäker på OM vi haft det sedan vi flyttade och fick det här stora bordet istället för det gamla som vi hade på Estö... Annars har stordukarna bara fått komma fram när vi haft gäster. Men jag såg den här i linneskåpet nu och det är min favorit - så jäkla snygg jue! - och plötsligt slog det mig alltså; Det var dags för en duk!;)
Jag har verkligen ingen vettig förklaring till att jag inte använt mina fina dukar, för jag har många och de allihop var i princip för stora för att det skulle vara praktiskt på det gamla bordet. Det var ju så fult dock, så där använde jag dem för att dölja det. Den här duken var perfekt till det här bordet! Jag är sååå nöjd. Haha.
Känns som om jag har shoppat i mitt eget linneskåp.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos