fredag 28 september 2012

Om monstrets besök i Breaking News (ja, jag kan inte låta bli):

vid tangenterna: Jessica kl. 14:14
Skräcködlan Hollywoodfrun Gunilla (som inte är vare sig gift eller bor i Hollywood, men whatever... ehum?) var ju med i Filip & Fredriks show igår och precis som när jag ser Hollywoodfruarna så ville jag typ kasta något i ansiktet på henne varenda gång hon öppnade truten. Även om en del saker hon berättar kanske är sant, som t ex ryktena om att hon haft en fling med prins Albert en gång i (medel)tiden, så utstrålar hon ju bara en sådan aura av BULLSHIT att inget känns trovärdigt när det kommer ut ur den där maniskt leende munnen. Ugh. Dessutom... Alla de där "ryktena" som F:en frågade ut henne om - varför får jag en väldigt bestämd känsla av att det är hon själv som "råkat" läcka dem och få dem att spridas?

Sedan är det roligt att hon anklagar Maria (infoga dyrkande änglakör som stämmer upp i ett "Aaaaaaahhhhhhhhhh") Montazami för att vara falsk och two-faced när hundratusentals tittare har sett att om NÅGON av fruarna är just det så är det ju Gunilla själv. Och med tanke på att hon var precis lika vidrig som New York-fru (återigen: "fru") så tror/hoppas jag inte att en enda kotte går på det hon försöker rädda ansiktet med, det vill säga genom att hävda att hon har märkt att tv-publiken och produktionen "vill ha henne till en bitch - så då är hon en bitch". Sorry, men en gång en världsfrånvänd tokmössa - alltid en världsfrånvänd tokmössa.

"JAG är en TRREE-vlig MÄN-niska - det är de AN-dra som är ONDA och FALSKA människor. Det VET jag. Jaaag, ja JAG är ju PERFEKT." (paus) "Höhöhöö." (vulgärt skratt med mycket tänder redo att bita huvudet av fladdermöss)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos