måndag 24 september 2012

Monday-trinkets

vid tangenterna: Jessica kl. 13:29



Hej buddies!
Hoppas ni har fått en bra start på veckan? Jag är lite trött, men det har lossnat lite med programmeringen efter lite hjälp från min "extralärare" Stefan (jag gjorde det mest puckade felet man kan komma på, hahah... låter det räcka med det) så jag ska snart börja bygga grunden till veckans inlämningsuppgift.
Jag var uppe på vinden en sväng förut och grävde fram lite smågrejer, bland annat den lilla porslinshunden i sin korg som jag hittade på Bohemia någon gång förra året och den klättrande katten som jag fick av mamma när jag var barn.☺
Blev glad av att se dem igen!
Jag har slängt ytterligare blommor som har gjort sitt på balkongen nu också, det är bara ett gäng trogna växter kvar nu. Men de är väldigt fina och välmående å andra sidan! Weeee.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos