måndag 3 september 2012

Glädjen i programmering

vid tangenterna: Jessica kl. 11:13
Det jag älskar mest med programmerandet är just den där känslan när man kompilerar programmet och förväntar sig att få upp nya felmeddelanden - eftersom man har suttit och rättat till nya fel som hittats så fort något rättats till i en hel dag - men istället får meddelandet "Tool completed successfully". Alltsååååååååå.
Man blir typ hög.

Just idag kan det bero på febern också, men det känns så jävla bra. Nu ska jag få till VN-tillägget också...;)

2 kommentarer :

Victor Bjelkholm on 3 september 2012 kl. 13:01 sa...

Nej, det är inte febern! Även om jag inte sitter och kompilerar så känner jag igen känslan när en applikation kan köras utan problem!

Jessica on 4 september 2012 kl. 08:55 sa...

Mina "programmerar-vänner" säger också det, it never gets old liksom. Jag gillart!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos