söndag 26 juni 2011

Rea-shopping?

vid tangenterna: Jessica kl. 21:02
Vi var i Haninge idag. Jag ville kolla in reorna men som vanligt så shoppade jag mestadels saker som inte var på rea. Jag har stora förhoppningar på reans second wave istället... Nu var allt snyggt i princip utplockat eller endast tillgängligt i tältstorlekar.
Men det jag hittade som var icke-rea-sortiment var fiiiint!! Jag äro mycket glad. Får visa sen.

Och så är jag väldigt lycklig. I allmänhet sådär. Vi har det bra. Så bra. Man glömmer bort ibland att alla inte har det så. Så bra. Och så enkelt.
Det känns så overkligt med skilsmässor och fula separationer när vi nyss gick i gymnasiet (känns det som).


Och sommarreor har en tendens att vara överskattade.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos