söndag 19 juni 2011

Trött söndag

vid tangenterna: Jessica kl. 15:52
Ska snart tillbaka till jobbet efter några timmar hemma. Har precis vaknat upp från en liten powernap med huvudet i Tobbes knä medan han spelar Dragon Age.
Det är verkligen något med denna söndag; Vi gick och gäspade käkarna ur led ikapp på jobbet. Vi liksom avlöste varandra, som om vi tävlade i Gäsp-OS eller något. (Förkortat GOS. Höhö.) Dessutom började vi 08.30 istället för den sedvanliga "söndags-sovmorgonen" till 10.00 och slutar 21.30 istället för det på helgerna vanliga 20.30. Surt. SOM TUR ÄR så är det ett helt fantaaaastiskt gäng som jobbar, så jag skrattar mest hela tiden ändå.
bild via weheartit


Jag känner mig som en uppblåst ballong eller... Svampbob Fyrkant i kroppen idag. I fredags åt jag en sån där "American"-pizza med tjock botten och igår åt jag lite chips, dip & ostbågar. Om man knappt äter kolhydrater till vardags så gör detta att kroppen får typ en chock. Bara så att ni vet. Jag ser ut som om jag varit på spritfest med Alkis-Benke och Tsprit-Uffe i typ 5 dagar. Utan att faktiskt ha druckit en droppe alkohol. Kul...

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos