tisdag 14 juni 2011

Follow that unicorn down the road to love

vid tangenterna: Jessica kl. 22:08
Har ni fattat att det är sommar än?
Det har inte riktigt jag. Eller jooo, kanske... Fast det känns helt overkligt att det är midsommar... NÄSTA VECKA. HUR FAN GICK DET TILL???
Jag har inte ens hunnit fantisera om någon midsommarklänning än!
Fast jo, det finns en blus på hm som jag kollat på och tänkt att den vore fin... Men jag har liksom inte hängt med i svängarna här.

Om 2 futtiga veckor går jag på semester. Det ska bli UNDERBART. Fast jag måste säga att det känns liiiite svårare i år enbart på grund av det faktum att vi har en så fin skörd av somrisar. Och för att jag är mer taggad på att vara social i år. Förra året gick jag typ bara runt och var arg, så jag säger inte att vi hade en sämre samling förra året, för så var det verkligen inte, men i år känns extra många sådär fina och festliga.

Det lär bli en grym sommarfest sen, med andra ord! Och det bästa är att jag inte anordnar den! YES.

Efter jobbet idag så hängde jag med Jenny, Lilly & Jollis på stan. Vi var på leksaksförmedlingen och tittade och då hittade jag MINA gamla böcker där i en låda. Alltså mina gamla hästböcker som jag gav pappa & Kerstin tillåtelse att lämna bort. Fan vad det sved i hjärtat att se min tummade, älskade gamla "Britta och Silver" ligga där i lådan tillsammans med "Vem kan rida Glory?". Fan. Tror de att jag inte älskar dem längre nu? :( Ångrar att jag okejade bortlämningen nu. Mina böcker liksom. Som jag älskade SÅ MYCKET. De var mina stoltheter. Stupid me.
Som sagt. Jag är en samlare. Och jag suger på det där med att göra mig av med saker.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos