onsdag 29 juni 2011

Prova på-anpassade flaskor är ett smart grepp.

vid tangenterna: Jessica kl. 16:39
Jag nämnde ju att den hårvårdsprodukten som jag inte kan leva utan, Lovin´ Leave-In från Philip B är slut för tillfället och efter att ha mailat eleven så vet jag att den SKA komma in igen, men inte riktigt när. Och tuben jag har nu är så gott som helt slut och kommer om inte annat vara det inom en dag eller två. Därför insåg jag att jag var tvungen att försöka hitta en någorlunda likvärdig vikarie under tiden jag väntar på att min dyrgrip ska levereras till eleven igen.
Därför beställde jag Macadamia Natural Oil´s leave-in cream och passade på att testa deras schampoo också. "Standardförpackningarna" är stora och kostar ett par hundralappar, så det var grrräjjt att det fanns mindre varianter av dem tycker jag. Jag lider knappast någon brist på schampoon men tycker det är roligt att testa nya och se om jag märker någon skillnad och en leave-in-produkt är (och bör vara) dryg, så om den inte är så bra som jag hoppats så har ju ingen lust att slänga pengar på den i onödan när jag ändå kommer köpa min gamla hederliga (och dyra) så fort jag får möjlighet igen.
Men titta vad söt den lilla schampooflaskan är!:D
Idag är första provkörningsdagen för dem båda. So far so good faktiskt. 

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos