torsdag 30 september 2010

GoffGoff

vid tangenterna: Jessica kl. 22:38
Kvantum hade lådor med fudge för 20 spänn! I LOVE FUDGE! :D Någon som vågar sätta emot att den här lådan är tom efter helgen?
... Jag ska försöka. Att inte äta upp allt.

Och e.l.f hade fri frakt-kod på sin facebooksida igen så jag slog till på en sminkväska ("the signature case"), en "brush case" och några småpryttlar till läppar och ögonbryn. Jag tyckte jag förtjänade det efter en sån här risig dag, haha:)
Vi har ätit wook hemma hos La Petterssons också,och fått presenter från the US of A. Jag fick bl a ett rosa silikonskal till min BB. Wihooo:):)

Det är dags för jobbhelg igen. Åhhhh vad jag har längtat. Eller inte. I synnerhet inte den här veckan.

Nu ska jag bara starta sims en snabbis hade jag tänkt, för att kolla om några downloads är ordentligt installerade nu.
Detta är dock en livsfarlig och riskfylld plan med tanke på hur lätt jag fastnar med mina små simmar och tiden flyger iväg. Hmmmm. Jag. Ska. Vara. STARK.
BISOU!<3

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos