onsdag 22 september 2010

Dagens störningsmoment:

vid tangenterna: Jessica kl. 19:35
Oansvariga säljare på tradera. Jag väntar ju då fortfarande på mitt Sims-expansion. Jag har dock - efter att varit i kontakt med tradera som i sin tur kontaktade säljaren - äntligen fått tag på henne och fått hennes kontouppgifter så att jag kunde betala spelet. Jag har dock inte hört ett ljud från henne sedan det enda mailet i måndags och har mailat henne senast igår för att be henne höra av sig när hon lagt paketet på posten. Idag kände jag mig så frustrerad när jag kom hem från Lisö och inte hittade spelet på hallmattan att jag nu återigen har mailat tradera.

Det är första gången jag råkar ut för någon oseriös/opålitlig på tradera (peppar peppar). Blir bara så förbannad. Vad är problemet?! Jag ser ju att hon har skickat en massa grejer till andra.
Gaaaaaaahhhh. Så fruktansvärt frustrerande när MÄNNISKAN INTE SVARAR PÅ MAIL!!

1 kommentarer :

Mikaela on 22 september 2010 kl. 20:08 sa...

SV: Tack så mkt! :) Jo exakt! Men jag fick idén efter att ha surfat runt på nätet och råkade hamna på en sida där de sålde bl.a. brödlådor. Tänkte att det där borde man kunna fixa själv, och ja, det kunde man ju ;)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos