fredag 17 september 2010

Make(up) My Day

vid tangenterna: Jessica kl. 18:37
Fick mail från e.l.f tidigare idag där jag upplystes om att de hade en liten kampanj på deras studio-produkter fram till 18.00 idag. Jag hade tänkt gymma när jag slutade klockan 17 (japp, fick sluta lite tidigare, yaaay!:)) men det fick stryka på foten för att jag skulle hinna hem och utnyttja erbjudandet, heehe. Min karaktär är inte utav denna värld.
Det jobbiga är ju att man vill köpa typ ALLT. Och så kollar man på videos på youtube med olika produkter som man inte har och så blir man så sugen... Ja. MEN DET ÄR JU SÅ BILLIGT. Och BRA. För bra för att vara sant. Fast det ÄR sant.

Åhhhh vad mysigt att sluta en såpass "normal" tid på en fredag! Få komma hem och riktigt gosa in sig... Yaaay:)
Och Tobbis är på ingång och han plockar upp thaimat till mig på vägen hem från bussen! Vårrullar tog jag. Yummiiiieee. Ska bli SÅ SKÖNT att få ha en helg som är praktiskt taget blank i kalendern. Åhhh ja. Vad fint.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos