onsdag 1 september 2010

Imorgon har jag fredag. Typ. Det känns ju så.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:24
Jobbar delat pass imorgon, så efter morgonpasset blir det gymmet. Så är det bara. Om förkylningen drar ner mig så tar jag bara 3 macchiatos på raken och KÖR. Haha. :)
... det ska iaf mycket till för att hindra mig från det imorgon.

För övrigt så vill jag nog tona ner min hårfärg några nyanser när det har växt ut lite till. Jag gillar det platinablonda men det sliter så på håret och det är ju så fult de sista veckorna innan blekning (jag bleker utväxten hos malin - eller numera sara då - var 6:e vecka) när utväxten är så skarp. Med en lite mörkare ton och kanske lite slingor så blir utväxten inte lika skarp. Det vore skönt nu när jag vill spara håret.
 Och nej, då menar jag inte att spara ut håret till ett meterlångt svall, för det händer liksom inte med mitt hår, utan jag menar att mitt hår har varit så kort det senaste året att jag ledsnat på det korta. Det blev ju dessutom kortare än jag tänkt både när jag klippte mig förra sommaren och när det gick av i höstas.
Anyyyyways, typ som Nicole hade här på den gamla goda tiden.
Vi får se vad jag och Sara kan knåpa ihop i början av oktober.

Nu ska jag hoppa i säng. Dröm sött!
BISOU!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos