torsdag 26 augusti 2010

Yay!

vid tangenterna: Jessica kl. 22:06
award!
Jag har fått en award av stylefile! Är smickrad som få. Jag bugar, bockar och niger. Tack!:)


Sju andra, ei? Ouf... Utöver storbloggar så läser jag inte många bloggar. Jag hamnar liksom lite random sådär på en och blir glad om jag  gillar vad jag hittar. Är på ständig jakt efter bloggar att fastna för. Så 7 stycken att nominera kommer jag faktiskt inte på. Lameass, I know. Men ändå!
 -  Jenny
 -  Mary
 -  Natha
 -  Josey

7 intressanta fakta om mig:
[intressanta är ju en tolkningsfråga, måste jag inflika]
1) Jag är beroende av Philip B´s Lovin Leave In. Det är nog faktiskt den enda hårvårdsprodukten som inte är "replaceable" i mitt badrum.
2) ... och bronzer står också på min beroende-lista. Känner mig naken, rädd och exposed utan!
3) De två mest efterlängtade tv-programmen i höst är Svenska Hollywoodfruar och Bonde söker fru. Såklart.
4) Jag börjar alltid, otvivelaktigt att längta efter lussebullar i juni varje år.
5) Jag feströker. Och då helst röda Marlboros.
6) Hemmagjord pizza är en nationalrätt i vårt hem.
7) Utöver de mest uppenbara sakerna (familj, vänner, husdjur etc etc) så LEVER jag för ostbågar. Jag tränar för att kunna äta ostbågar. Jag jobbar för att kunna köpa ostbågar. Hahaha. Ungefär så.

1 kommentarer :

Caroline/StyleFile on 27 augusti 2010 kl. 20:53 sa...

vart köper du philip b produkter??

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos