måndag 16 augusti 2010

My home town is smaller than your house

vid tangenterna: Jessica kl. 20:12
Det är verkligen höst i luften idag, det går inte att förneka. Cosymosy. Det gillar jag. Mjukisbrallorna åker på och är sådär härligt varma. Yaaay. Och jag blir såhär fint osammanhängande och kan inte knåpa ihop ett enda vettigt blogginlägg. Japp! Det är vad årstidsväxlingar gör med mig! Wihooo!

Ett säkert tecken på att hösten faktiskt ÄR i antågande och att det inte bara är jag som intalar mig själv det är det faktum att högsäsongen på jobbet tar slut idag. Alltid lika skönt - i en vecka eller så. Tills man är uttråkad och inne i sina vanliga gängor igen. Ungefär. Häh.
Nåja. Vår sommarfest närmar sig ju - om mindre än 2 veckor smäller det! Bröllopstema är det som gäller. Ska bli roligt att se vad alla mina små dg-creware har gjort med temat.Nästa år blir det nog dock något lite mer "wild and crazy" igen. Disney-festen förra året var jue en hit! :D

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos