fredag 13 augusti 2010

Hösten tar sin lilla tid ibland, den kanske tittar till en gammal vän

vid tangenterna: Jessica kl. 12:14
Jag funderade lite när jag stod i duschen (man har liksom tid att fundera då).
Jag tror aldrig jag har upplevt känslan av att vilja be någon (diverse människor) att BARA HÅLLA KÄFTEN så mycket och ofta som jag gjort i år. Fast jag har inte gjort det, utan klistrat på ett ansträngt leende och bara liksom skrikit det inne i huvudet. "HÅLL KÄFTEN. KAN DU INTE BARA HÅLLA KÄFTEN? LALALALALA HÅÅÅÅLL KÄÄÄÄÄFTEN DUMDIDUM"

Jag har överhuvudtaget haft en hel del ilska inom mig i år... Hahah. Jag kommer nog explodera någon dag och sluta som ett sånt där hopplöst fall i en anger management-grupp.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos