torsdag 19 augusti 2010

Under all kritik, StyleByStars.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:15
Jag hatar att gnälla, speciellt på sidor som jag tidigare haft väldigt bra erfarenhet av. Men nu börjar jag bli irriterad.
Eller, jag har varit irriterad i några veckor nu och nu börjar det övergå i frustration.

Jag köpte en klänning som jag planerar att ha på sommarfesten nästa helg (28:e) från StyleByStars i slutet av juli. Precis vid löningen där. Jag har fortfarande inte sett skymten av denna klänning.
Efter att väntat förgäves i över en vecka så ser jag på hemsidan att leveranstiden kan vara upp till 8 dagar. OK, tänker jag. Låt gå för det då. Och så fortsätter jag vänta.
För en vecka sedan (den 12:e) får jag så äntligen ett mail som upplyser mig om att min order har skickats och kommer att anlända "inom kort". Inom 1-3 dagar ska jag få en avi, står det. Yaaay. Vilken lättnad, tänker jag.

Och så sitter jag då här, en vecka senare. Och jag har inte sett skymten av vare sig avi eller klänning. Nnggghhhhh.
Så nu har jag knåpat ihop ett mail till deras kundservice och frågat var mitt paket håller hus. Så får vi se om jag får vänta en vecka på att få svar på det...?

bild via WeHeartIt

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos