söndag 13 april 2014

Rebooting. . . eller: "Run bitch, run!" pt4

vid tangenterna: Jessica kl. 17:18
Mitt knä känns så gott som helt återställt (peppar peppar) och jag har investerat i ett par superskor som ska hjälpa mig att inte få ont igen (förhoppningsvis). Typ... att springa bättre, helt enkelt.

Dessutom har jag gear:at upp med ett shocksock-armband för min phoney, men p g a av en otursfylld fredagsmorgon så är frågan om det kommer passa - jag hoppas verkligen det med tanke på att det jag hade innan köpte jag samma dag som jag lämnade in min s3:a på rep. första gången... Och det kom m a o aldrig till användning eftersom telefonen tappades bort av verkstaden och s4:an är större (exakt samma sak hände förresten med Jennys iphone i höstas - samma verkstad!). Det vore sjukt irriterande om så skulle bli fallet med det här med!

Men jag ska försöka mjukstarta lite den kommande veckan, alltså. Powerwalk och lätt jogging - om inte annat för att "lära känna" skorna. Och så har jag lovat Tobbe, Matilda och Sofia att inte kasta mig in i det på en gång igen, utan gå emot alla mina principer och gå låååångsamt fram nu. Både rent praktiskt och teoretiskt talat, alltså.
(Jag får lust att utbrista: "BAH! Humbug!", men håller tilbaka.)

Får se om jag börjar imorgon... Eller på tisdag. Imorgon bitti blir det i a f icke, för alarmet ringer redan 04.10 - jag ska jobba lite extra. ZzzZZzzz.

1 kommentarer :

Matilda sa...

Vilka fina!! Ja, du har faktiskt lovat att bara köpa, inte springa :)

Ses imorgon gose <3

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos