måndag 9 december 2013

Måndag - Sjuk.

vid tangenterna: Jessica kl. 15:23

Yo! Min hals is killing me, mitt huvud är tungt som bly och hela min kropp liksom ömmar. Jag lovar och svär - det är någon förbannelse över mig och att bli sjuk i december! Haha. VARJE ÅR! Och nu har jag inte ens stressat särskilt mycket eller så. Kände mig pigg som en lärka i helgen, fram tills igår kväll när jag fick ont i huvudet när jag gick och lade mig. Sedan vaknade jag upp tidigt i morse och då hade det slagit till. Alltså. Det är så konstigt. :(
Jag har bloggat lite på julbloggen nu på dagen, klicka in där vetja. Jag måste gå och lägga mig lite nu. Puss!

2 kommentarer :

Matilda sa...

Krya på dig Jess! Å nu jobbar vi inte ihop på hela december eller?? Då måste vi verkligen fika, kollade deu med Soff om 16-17 dec?

Jessica on 11 december 2013 kl. 00:02 sa...

Tack gose! Heeela december är jag ledig nu... Men jag har skrivit till dig i fejschatten! ♥

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos