fredag 13 december 2013

Lucia!

vid tangenterna: Jessica kl. 11:28

God mooorgon! Eller god förmiddag kanske. Eller bara hej!
Idag är frustrationens dag för min del, det är rent kusligt hur den här förkylningen är en exakt repris av förra årets neverending story. Jag har på riktigt grinat idag för att jag är så arg och frustrerad över att jag inte känner mig bättre, utan snarare motsatsen. Argghhhhh.
Det blir precis som förra året: Saker som får ställas in, bakande som får skjutas upp och pyssel som blir som att löpa ett maraton eftersom jag blir utmattad av allt. Och idag känner jag dessutom NOLL smaker större delen av tiden, så min kropp låter mig inte ens muntra upp mig själv med en kopp gott te. Bitterheten når inga gränser för stunden. Sorry.

En sak som gjorde mig lite gladare var åtminstone upptäckten att min favoritsida för sims-downloads (den enda jag använder nuförtiden, faktiskt) har gjort ALLT gratis, även till Sims 3. Så nu sitter jag och installerar mina 3-spel igen, jag har inte gjort det sedan jag bytte tillbaka till Windows 7 från 8. Det har stått på min att göra-lista länge nog nu, liksom.
Om jag inte kan leva ett vettigt liv på riktigt just nu så ska jag fanemej göra det i både sims 2 och 3!! GODDAMMIT.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos