onsdag 4 december 2013

Lång helg och snö på ingång = glad Jessica

vid tangenterna: Jessica kl. 16:54
Maggie tittade en extra gång på siffrorna inför kvällen imorgon och det visade sig att jag kunde kompa om jag ville. Jag hade nämligen enbart de tre timmarna liggande där, vilket helt och hållet går tillbaka till mig själv som inte lade in fler timmar där när jag meckade med det här schemat, men som kändes jäääättesega att ha nu. Så, med andra ord: Maggie är min lilla jultomte idag! Hon gav mig en extra dag på min lediga helg! :D
Jag firade det med att köpa en starkvinsglögg som jag inte testat förut:

Detta innebär att jag har TVÅ arbetspass kvar: måndag och tisdag. Sedan vet ni vad det ääääär...!
Men nu har jag inte tid med er längre (just nu) för jag måste göra spenatsoppa åt mig och min man! Tjingeling!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos