tisdag 11 juni 2013

Snordoris.

vid tangenterna: Jessica kl. 10:23
Ugh

När jag gick upp idag var det som om någon tryckte på en knapp och min näsa började rinna och min hals förvandlades till en slemboll. Haha. Wtf?
Inga betyg idag heller. Jag pendlar mellan att vara jätterädd och jättearg. Mailade dem igår men blev för otålig för att vänta så jag ringde för en liten stund sedan och återigen nyss och då var telefonkön FULL.

Argghhhggaaaghhwarrgbllll.
Livet vore typ PERFEKT just nu om det inte vore för detta.

Update 11.43:
Lyckades till slut komma fram och placerasi telefonkön. Fick prata med en Peter som verkade jättesnäll och hade full förståelse för min situation (troligtvis hade han spenderat de senaste två timmarna med att prata med andra i exakt samma sits eftersom jag kom fram när det var 8 minuter kvar på telefontiden). Han försäkrade sig (och mig) om att min "beställning" kommit in och gav mig beskedet att betygen bör komma på måndag - ABSOLUT SENAST på tisdag. Ja. Jag vet inte riktigt vad jag har att säga om den saken, men nu vet jag åtminstone. Posten kommer tidigt hos oss, så jag bör hinna kopiera och posta dokumentet innan post-tömningen båda dagarna åtminstone.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos