måndag 10 juni 2013

Hej buddies!

vid tangenterna: Jessica kl. 10:29
Den här helgen har varit så BRA! Häng i hamnen, solande på ringvägen, grillning med vänner, läsning på balkongen med regnet och åskan härjandes utanför och filmmys i soffan på söndagskvällen, som för att knyta ihop kalaset.
Dessutom blev söndagen ännu bättre när Maggie messade mig och undrade om jag hade lust att flytta mina timmar jag skulle jobbat ikväll till på fredag morgon istället. WELL DUUUH. ;) Hon vet att jag gärna byter bort de där pyttepassen på kvällarna, de som sinkar hela ens dag. Så nu blev det riktigt långledigt för mig! Är ledig imorgon också. Bo-bo-bee-doop, yeah.

Idag har jag en liten stressklump i magen eftersom jag går och väntar på betygsdokumenten jag beställde för en vecka sedan. Det är 10 dagar kvar till sista kompletteringsdatum till högskola/uni, men man vill ju få iväg det här så fort som möjligt. Jag vill bara kunna släppa det liksom. Så länge jag väntar på den där utskriften och den inte är på väg till VHS så ligger det i mina händer fortfarande och det är oerhört stressande.
Hur kan de vara så sega?! De måste ju veta om kompletteringsdeadlinen? Gaaahhhhhh. Frustrationen just nu alltså. :( Och VARFÖR är Jensen Edu. inte kopplade till betygsdatabasen?? ARRGHHH.

Jag ska nog försöka hitta lite kläder att klicka hem för att skingra tankarna med. Jag köpte åtminstone två toppar och ett par shorts på Lindex i fredags som ska med till Italien. Shortsen var så sköna och i bra längd att jag tror jag ska köpa dem i korall/neon också.☺

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos