tisdag 25 juni 2013

Oh denna värme.

vid tangenterna: Jessica kl. 18:48
Jag och Julia gick en sväng på stan idag. Eller jag menar: Jag och Julia gick en sväng på stan och svettades idag. Men det var lugnt för jag hade ett par av mina SUPERSHORTS från Nike som är så lätta att det känns som man går med röven bar - BUT YOU´RE NOT.
Anyways. 
Förstå lyckan när jag hittade den sista av min favvo-creme på Kicks till rea-pris! Och förstå sorgen när jag fick veta att den ska utgå ur sortimentet. IGEN! Eller alltså... jag hittade ju den här när min gamla favorit utgick. ARGGHHH.

Jag fick ett antal mindre psykbryt på min telefon och stationära dator eftersom den senare vägrade hitta telefonen när jag kopplade ihop dem via usb. Såååå... för att undvika ett större psykbryt så har jag till slut tagit tjuren vid hornen och satt upp ett Dropbox-konto. Jag har ingen bra förklaring till varför jag inte gjort det tidigare: Istället för att mecka runt med usb-minne med mina skolarbeten t ex (om jag ville jobba på min laptop istället för stationära eller vice versa) så kunde jag ju bara använt mig av molnet istället. Nåväl. Nu håller telefonen på att ladda upp alla bilder jag har på den - det är bara 1593 kvar!!! 

Yay.

Nu ska jag starta om datorn för den är fanemej segare än händelseutvecklingen i The days of our lives.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos