onsdag 12 juni 2013

Hej hej onsdag

vid tangenterna: Jessica kl. 18:49
Jag gjorde en order hos Nordicfeel igår och sa glatt till Julia när jag fick sms:et om att paketet nu finns på Konsum att ohhh vad snabba de är, bra bra. Sedan glömde jag hämta ut det när jag slutade idag - TROTS att jag var på stan och köpte bröd på Thorssan. Vimsig tjej.nu.
Jag är för lat för att gå ner och hämta det nu också... jag tar det imorgon. Hehe.

Ironiskt nog så valde jag till och med "icke gratis frakt-alternativet" för att få grejerna så fort som möjligt. Ohhhh well.

Vi har haft en inspirerande dag på Skärgårdshotellet idag med improvisationsteater och fokus på hur vi blir ännu bättre i vår service gentemot kunden. Jag vet inte om det är jag och Kicki som har storhetsvansinne, men vi tyckte att vi redan ger grym service och hanterar och behandlar kunderna BÄST. Hahah. Oavsett så är det nyttigt att uppdatera "käpphästarna" lite.

Det här blev ett väldigt luddigt inlägg. Ja. Jo. Sorry.
Imorgon har vi brandutbildning 08-17. Åh snark. Jag hatar brandutbildning. Hatar att släcka eld och sätta mig in i kaos-situationer, tycker det är otäckt. Med elden alltså. Bläää.

1 kommentarer :

Hello cupcake on 12 juni 2013 kl. 21:05 sa...

Det var ju askul att släcka eld ju!!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos