torsdag 16 maj 2013

Provdag.

vid tangenterna: Jessica kl. 18:09
Okej hej.
Proven imorse gick okej. Okej okej okej. Blääää. Jag fick bara total blackout på en php-uppgift på webbserverprog.-provet. "Bara", fan jävla skithelvete. Men men. Jag är inte såå superorolig, av anledningar jag inte orkar ta nu. Det blir nog bra.☺
Sedan jag kom hem vid elva så har jag suttit med A-uppgiften och nu har jag nog faktiskt gjort hälften. Så nu är det den andra halvan som ska skrivas imorgon. Jag har nog inte jobbat klart helt för idag heller iofs. Jag bör i a f bli klar imorgon. Alla tiders. Wohoo.

Och då. Imorgon kväll. Då jävlar ska jag reflektera över att mina sista prov för den här utbildningen är över och den sista A-uppgiften inlämnad. Och så ska jag äta cheez heartz. Däremot ska jag komplettera en grej så att jag får VN på den där tråkiga cloudtjänst-uppgiften som jag höll på med för någon vecka sedan, nästa vecka. Det blir bra.

Det blir bra.
(Måste liksom försöka lugna mig själv, det känns som om min hjärna har arbetat som en överbelastad processor den senaste tiden och snart kommer den att krascha liksom. Puuuhhhhhh.
Är det nu jag kommer att skaffa den där flummiga mindfulness-appen som jag skrockat åt med jämna mellanrum?)

Nu kommer min prins hem!! Han brukar kunna krama ur mig lite stress, som med en citron liksom.
Laters lovers!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos