måndag 27 maj 2013

Måndagen den 27:e maj 2013

vid tangenterna: Jessica kl. 16:45
Jomen hej!
Jag övergav visst bloggen i några dagar, sorry! Men jag har knappt ens suttit vid datorn sedan jag bloggade senast heller - jag tog en välbehövd paus från allt vad datorer heter, typ. Eller... det beror väl på om man ser xbox:en som en dator. Hehe. (Det gör inte jag, jag ser det som min totala koppla-bort-världen-konsol.) Det var iaf, som sagt, något jag verkligen behövde efter slutspurten med skolan.
Datorfritt, xbox... och en tjej-vinkväll med Natha och Emelie!♥

Idag. Idag, mina vänner, har jag gjort mitt första arbetspass igen sedan juli förra året! Det var faktiskt roligt(!), haha. Främst är det mysigt att vara tillbaka med alla fina människor, jag insåg verkligen hur mycket jag saknat dem - och de mig! Så himla fint.
Har egentligen inte så mycket mer att säga om det just nu, jag är ganska skönt tom i huvudet just nu. Jag jobbade 9-15 och bytte om och tränade så fort jag kom hem, så nu sitter jag och har druckit en återhämtningssmoothie så att jag inte svimmar i duschen;)

Är så himla glad. Så skön känsla.
PUSS!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos