söndag 5 maj 2013

Perfekt eftermiddag

vid tangenterna: Jessica kl. 15:15
En chailatte och min bok i solen. Vi har sol på balkongen i princip hela dagen, så det är inga problem att fixa lite färg dagar som den här. Sätta grunden liksom. ;)

Veckan som kommer lär jag ha fullt upp. Det är ytterst tveksamt om jag kan ta en sådan långhelg som Tobbis kommer att ha, dvs från onsdag kväll till söndag. Vi får se. Det är om jag lyckas göra ett helt projektarbete på två dagar (vilket jag iofs i princip har gjort med mina tidigare - när jag väl sitter med det så är jag så inne i det att det lätt blir att jag gör allt i ett svep).
Har förberett för det idag, ordnat webbhotell och domän etc. Let´s roll.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos