onsdag 1 maj 2013

1:a maj! Det var på tiden!

vid tangenterna: Jessica kl. 22:51


Inleda dagen på Häringe, handla lite blommor till balkongen på Kvantum på vägen hem, träffa min wimmie och dricka chailatte på havstrappan och så avsluta med en mysig kväll här hemma med min prins och våra små betassade bebisar. Och så solen. SOLEN! Och värmen! Bättre inledning på min favoritmånad (näst efter december) kunde jag nog inte ha bett om.
Jag gillar det här konceptet med en extra helg mitt i veckan liksom. Jag känner ju liksom av det på en helt ny nivå nu när jag pluggar. Med mitt jobb finns det liksom inga speciella heliga röda dagar utöver julafton. (:
Nu tänker jag ramla i säng, för oavsett hur härligt det är att komma bort över en natt så är ens egen säng alltid bäst. I synnerhet eftersom den även innehåller en Puff. God natt finingar!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos