tisdag 24 september 2013

Hollywood time!

vid tangenterna: Jessica kl. 21:37
Dagens bästa nyhet måste ju vara att Gunilla hoppar av Hollywoodfruar! Jag orkar inte ens titta när hennes inslag är, blir så sjukt illa till mods bara av att se henne. Ugh.
Men Hollywood-stunden är ju helig ändå förstås. Och den obligatoriska koppen te som ingår;)
Usch, det syns inte direkt på bilden (tack och lov) men det syns på mina händer att jag haft mycket att tänka på den senaste tiden. Mina naglar är så sorgligt nerbitna att de knappt ens kan kallas stumpar. :( Jag gör det utan att tänka på det när jag är fokuserad. Oh well.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Hej!
ville bara skriva att du har en trevlig blogg och att du skriver på ett väldigt bra sätt som gör att man vill läsa mer!
Ramlade in här via ett av dina inlägg som fanns på länkat från gymgrossisten.com ;)

Ha en bra dag!
Mvh/Carro

Jessica on 25 september 2013 kl. 18:14 sa...

Hej Carro!
Vad gulligt att du tog dig tiden att säga det. Tack! :):)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos