måndag 18 mars 2013

Bästa helgen på länge.

vid tangenterna: Jessica kl. 10:29
me, saturday walk-view, my nieces and my love
Solig promenad på Lövhagen med min prins (i solen!) och filmkväll med lilltrollet på lördagen och så 20-årsfirande för henne igår, med hela familjen. Och så sovmorgnar och vilodagar från mina morgonpromenader. Dessutom föddes lite semesterplaner tillsammans med Jenny & Jens. Ohhhh, jag börjar faktiskt verkligen se fram emot den här sommaren nu! Jag har liksom inte riktigt vågat det förut, allt har känts så oklart.
 Den här helgen var verkligen den bästa på länge. Det kändes lite som om jag... laddade om på något sätt. Och det beror till störst del på min finaste Tobbis. Som Gyllene Tider säger det: "Jag tror jag vet allt jag vill - gud var god när du blev till". Tänk att kärleken kan kännas så ny och ändå så fundamental på en och samma gång efter nästan 6 år. Min livskamrat - världens bästa människa.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos