tisdag 19 februari 2013

Pillowtalk.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:32
Hellooo!
Tobbe ska göra lite jobb inatt (hemifrån alltså) så laptopen får hjälpa till att värma upp sängen här med mig. 
Hehe. Närå. Det egentliga skälet är att jag vill se "The Mindy Project" utan att somna i pausen och då funkar det inte att jag ligger och varvar ner till "The new normal". Hence the laptop, alltså.

Maria & Mindy var bra idag! (Förstås.) Jag blev sugen på vin. Kaloririkt, metabolismhämmande vin. Mmmm. Varför gör Gud allt riktigt bra till något samtidigt lika grymt dåligt? Ostbågar, vin, Simpsons Halloweenavsnitt (BESVIKELSEN varje gång Treehouse of horror dyker upp i vinjetten när allt jag vill se är mina älskade vanliga reprisavsnitt). Och jeans-leggings. (Så bra i teorin men så hopplöst i praktiken.)  WHY? 

Oh! Nu börjar Mindy! Mindy no 2 för kvällen, that is. Gonatt!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos