torsdag 7 februari 2013

Lunch!

vid tangenterna: Jessica kl. 11:56
Shake & müslibar. (:
Jag håller mig inte så länge på shakes utan blir lätt hungrig och sugen på onödiga grejer på e.m om jag bara tar en sådan här vid den här tiden, så jag pimpade den här med några frysta jordgubbar och en halv banan. Dessutom har jag börjat blanda min shake med sojamjölk istället för vatten när jag har dem till lunch. Det blir liksom en behagligare och lite "mastigare" mättnadskänsla i magen. ☺

Sedan ca ett år tillbaka använder jag det här märket och jag älskar den: det är utan tvekan den godaste måltidsersättningen jag vet. Jag har bara testat Strawberry-Vanilla, men bara det faktum att jag inte ens känt behovet av att "switch it up" med någon annan smak är ett tecken på hur bra den här är, i a f för mig. :) Nu är jag dock lite sugen på att testa Sour cherry youghurt... Det låter spännande. Haha.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos