fredag 1 februari 2013

Fredag 1:a februari

vid tangenterna: Jessica kl. 15:42
girl drinking a latte, latte, brunette, blue eyes

teacup, hello February, greengate, floral, floral print,
Hejhejhej!
Det är HELT STÖRT att det är februari redan. HELT STÖRT. Jag är typ i chocktillstånd. Och jag vet inte riktigt vad det är, men jag är så lycklig över att det är fredag och den här deppveckan är över - jag har liksom inte varit i form alls. I alla fall så får jag inget vettigt gjort alls idag känns det som. Hjärnan har liksom tagit helg redan. Det står verkligen helt stilla i mitt huvud när det kommer till den där jäkla Längtan-uppgiften. Ugh. Jaja. Tur för mig så är det deadline på tisdag, så jag behöver inte svettas utan kan klura på den över helgen. (För det gick ju så bra förra helgen?)
Nästa helg ska vi passa Lilly, det ska bli mysigt! Längtar efter henne, lilla skruttis. 

Det är ju till och med som om vädret verkar förstå att det är fredag nuförtiden: Jag tycker det känns som om det har varit strålande sol och fint varenda en de senaste veckorna. (?) Utöver min pre-frukost-promenad så gick jag ner på stan enbart för att köpa en latte idag. Det har blivit lite som en fredagsgrej, det med. På fredagar slår jag på stort och dricker latte gjord på riktig mjölk (ingen soja alltså) från Konditoriet! Haha:)
Mmhmm. Men kanske lite CSS på det här då, så att jag gjort någon nytta idag?

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos