tisdag 25 december 2012

Happy golden days of yore

vid tangenterna: Jessica kl. 23:50
Lite bilder från de senaste dagarna - mina bästa på året, varje år.
Min fina, fantastiska hårfön fick jag av min prins och är en av de få saker jag bokstavligen önskat mig i år. Min älskade Vidal Sassoon har gett mig sina bästa år och är rätt trött nuförtiden. Notera DIFFUSER-MUNSTYCKET - det var en mycket viktig och specifik detalj och något jag saknat länge, haha.
GreenGate-hjärtat till granen fick jag av Lilly & Jolene. Nu har jag båda jag ville ha☺♥
Lavendel-duschtvålen med den tjusiga flaskan (tyvärr syns inte den diamantformade korken) är från lilltrollet (Julia). Pimpar upp vårt badrum in a jiffy!
Earl Grey Cream-te (en annan julklapp från Tobbis:D) och min "julbok". MYSPYS NUSSEDUSSEDÅÅ.

En fin sak med att just inte önska sig något speciellt är att man får julklappar speciellt uttänkta åt en, personliga och typ dubbelt så roliga att få. Ett genomgående tema bland ett antal paket var ett av mina största intressen, nämligen tedrickande. (Hehehe.)
Jag fick te av Tobbe, en GreenGate-burk med te och en inbjudan till Afternoon Tea på Häringe (!!) med Jenny (av henne, Jens och barnen), en tekanna (mormor), sockerskål (mamma) och en Stelton-termos (pappa och Kerstin - den var till både mig och Tobbis, faktiskt).
Jag älskar min familj så mycket och är så tacksam över att vi alla är friska och mår bra. Och som vanligt har jag den där ledsna känslan i bröstet över att den bästa tiden på året nu har peakat. Nu är det 11 långa månader kvar tills jag är såhär lycklig igen. ;)
Ge mig mer jul.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos