söndag 16 december 2012

Christmas Bunny!

vid tangenterna: Jessica kl. 19:16
Jag hittade ett nytt tillskott till vårt lilla "jul-zoo" på leksaksförmedlingen i fredags, nämligen denna lilla filur. 

Det var kärlek vid första ögonkastet, I ain´t gonna lie. Men jag tänkte först lämna honom där, för det är ett sådant där "prydnads/leksaksdjur" eller vad man ska säga som jag inbillar mig att föräldrar som inte har tid med ett levande djur i huset ger - eller åtminstone GAV - till sina djurlängtande barn med de tröstande orden att "det är faktiskt riktig djurpäls åtminstone!". Ja, ni fattar. Det är kaninpäls. Men de där ögonen förföljde mig genom affären... Och jag försöker trösta mig med att det är second hand - det är ingen otäck pälsfarm som ser mitt inköp av honom som en siffra i statistiken åtminstone. :( 
Med ett juligt band runt halsen ser han juligt ståtlig ut!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos