torsdag 6 december 2012

DeppDipp.

vid tangenterna: Jessica kl. 15:06
Har en tillfällig (jorå, sådant vet jag ju, men det gör det inte bättre just nu) dipp just i denna stund. Får verkligen sådan ångest när jag tänker på allt som ska göras den här veckan (det lilla som är kvar) och nästa. Hatar allt som har med javaprogrammering att göra just nu, för B-uppgiften jag sitter med är som ett stort jävla STENBLOCK som jag vill få undan och ur vägen innan jag ger mig på allt annat. Men jag var verkligen tvungen att se mig tillfälligt besegrad för en stund sedan, för jag måste få annat gjort, exempelvis typ 100 instuderingsfrågor till provet. Det ENA av de två proven jag ska göra nästa fredag alltså. För helvete.

Min mage är som en liten knut av 3000 stresstrådar och i mitt huvud känns det bokstavligt talat som om alla "att göra" har dragkamp åt alla håll och gör så att jag inte kan göra någonting ordentligt istället. Inte ens den simplaste uppgiften på min lista har jag lyckats göra än, och det har inte ens med skolan att göra. Jag ska boka tid för att förnya mitt p-piller-recept, men jag har glömt det två dagar i rad nu. Telefontiden är 08.30-09.30. VARFÖR? Sämsta jävla tiden. :(

Åhhhh.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos